Коли я зайшла в кабінет, то побачила, що та психологиня вже давно мене чекала. Вона протягнула мені малюнок доньки та сказала: – Сьогодні дітки в садочку малювали свою сім’ю. На малюнку вас немає. Це за мою практику вперше

Ця історія відбулася зі мною. У мене звичайна сім’я: чоловік, донька, бабусі та дідусі.

Якось до мене зателефонували з дитячого садочка. Це вперше за увесь час перебування Ангеліни в садочку до мене телефонували. В той час я була на роботі та цей дзвінок мене дуже сильно здивував.

– Вікторія Михайлівна, доброго дня, а не могли б ви сьогодні раніше підійти? – лунало по той бік зв’язку.

– А чому? Щось сталося з Ангеліною?

– Все добре, не варто хвилюватися. Просто психолог хотіла б з вами дещо обговорити.

Вихователька сказала це з таким голосом, наче сталося щось жахливе.

Я відпросилася з роботи та побігла до садочка. По дорозі в садочок я обдумувала що такого могло статися. Через що мене викликали до садочка? Про що зі мною хотіли поговорити?

Моя донька ніколи не була проблемною дитиною.

Доволі швидко я дісталася до дитячого садочка, зайшла в приміщення та запитала де кабінет психолога. На мене глянули мовчки та показали де цей кабінет.

Коли я зайшла в кабінет, то побачила, що та психологиня вже давно мене чекала. Вона протягнула мені малюнок доньки та сказала:

– Сьогодні дітки в садочку малювали свою сім’ю. На малюнку вас немає. Це за мою практику вперше. Зазвичай діти малюють більше персонажів, ніж потрібно, але цього разу на малюнку немає мами.

Я поглянула на малюнок доньки та зрозуміла, що малювання не її сильна сторона. В неї там були лише палички та кружечки. Психологиня продовжила:

– З цього малюнку я можу скласти висновок, що ви відсутні в житті своєї дитини, якщо вона вас навіть не намалювала. На малюнку лише Ангеліна і тато. В такому віці дитині потрібна увага мами, потрібно проводити більше часу зі своєю дитиною.

Психологиня продовжила свій монолог, який затягнувся на хвилин 10. Я все уважно вислухала не сказавши ні слова.

Потім я пішла за донечкою. Ангеліна дуже сильно зраділа побачивши мене, зрозуміла, що раніше сьогодні потрапить додому.

Донечка усю дорогу щебетала, а я обдумувала те, що сказав мені психолог. Я не могла повірити в те, що Ангеліна не бачить мене у своєму житті, адже ми дуже багато часу проводимо разом. Ми з нею разом граємо, читаємо і гуляємо декілька годин на день. Всі роздуми мене настільки рознервували, що я почала плакати та запитала в Ангеліни про малюнок:

– Ви сьогодні в садочку малювали сім’ю.

– Так, – задоволено сказала Ангеліна, – тобі сподобався мій малюнок?

– Він доволі цікавий. А чому мене на малюнку немає?

– Бо я не вмію гарно малювати, а ти у мене дуже гарна, тож я не хотіла тебе образити своїм поганим малюнком.
Я витерла сльози, присіла, обняла доньку, а на моєму обличчі замість сліз з’явилася посмішка.

Оцініть статтю
Дюшес
Коли я зайшла в кабінет, то побачила, що та психологиня вже давно мене чекала. Вона протягнула мені малюнок доньки та сказала: – Сьогодні дітки в садочку малювали свою сім’ю. На малюнку вас немає. Це за мою практику вперше
Дюшес
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.