Якось мій син Микола, який навчається в першому класі, сказав мені, що йому нецікаво на уроках, бо він усе знає. Я тоді подумала, що він просто не хоче ходити в школу. Запитала його табличку множення, алфавіт і попросила розповісти щось з історії. Миколи мене дуже сильно здивував. Він усе відповів без помилок.
Я займалася з ним в дитинстві, але не примушувала його вчити все на пам’ять, не вимагала великих знань, мені було достатньо, щоб він був здоровим та щасливим.
Я вирішила піти до вчительки та розповісти їй про все. Ми прийшли до Вікторії Сергіївни та я сказала, що Миколі не цікаво на уроці, бо він усе знає. Порекомендувала перевести мого сина в другий клас. Вчителька дуже сильно здивувалася та вирішила перевірити мої слова. Вікторія Сергіївна попросила Миколу розповісти український алфавіт напам’ять. Микола швидко все розповів. Потім він прочитав оповідання, яке показала йому Вікторія Сергіївна. Це йому теж вдалося доволі добре. Останнє прохання вчительки було розповісти табличку множення. Микола розповів її без помилок. Навіть я так не знаю табличку множення так, як він.
Вікторія Сергіївна припустила, що мій син вундеркінд. Мене це дуже сильно шокувало. Вчителька сказала, що одна таких рішень не приймає, тож ми пішли до директора.
Тарас Михайлович дуже суворий чоловік і користується авторитетом серед своїх колег. Миколка його дуже сильно боявся. Вікторія Сергіївна розказала йому все про Миколу. Тарас Михайлович спочатку не повірив, але потім захотів переконатися у цьому на власні очі. Він почав задавати таки ж питання, як і Вікторія Сергіївна. Миколка так боявся директора, що не міг вимовити жодного слова. Тоді вчителька підійшла до нього та сказала, що директор хороший чоловік і він його не образить.
Микола відповів, що знає увесь алфавіт, табличку множення і може прочитати текст. Що він згодом і продемонстрував директору. Тарас Михайлович дуже сильно здивувався і запитав що ще Микола знає. Мій син почав розповідати різні історичні факти та те, що він знає по географії. Потім він сказав, що вміє перекладати з української мови на англійську.
Вони ще довго розмовляли на різні дорослі теми та Микола відповідав все правильно. Я дуже здивувалася з нього, адже мій син знав те, чого не знаю я.
Директор сказав, що йому не потрібно в другий клас, адже в другому класі йому теж буде нудно. Тепер стоїть питання в якій клас перевести хлопчика, щоб йому було цікаво.