Моя донька називає мене скандалісткою і каже, що їй було б соромно за якісь 2 гривні так сваритися з продавцями. А я хіба винна, що вони мене норовлять постійно обманути й не виконують добре свою роботу?

Кожен раз, коли я збираюся йти за покупками, моя донька з насмішкою мені говорить:

— Мамо, тільки давай цього разу без скандалу. Або хоч йди в супермаркет подальше. А то в цьому, що біля нашого дому, тебе вже всі касири і охоронці в лице знають і знають, який ти галас любиш вчиняти за 50 копійок, що тобі не додали.

А я не розумію такої претензії від своєї дитини. Вона просто ніколи не була в моїй шкурі, не знає, що таке безробіття, коли немає ні копійки в кишені. Навіть тих 50 копійок. Коли економиш буквально на всьому. А ми з її батьком, як тільки побралися, так жили. Благо, діти наші цих часів не застали.

Крім того, я що винна, що мене постійно норовлять в супермаркетах обманути? То пакет, якого я не просила, мені пробиваються. Так ще й найбільший і найдорожчий! А я потім, як відійду від каси — глип у чек, а там пакет побитий. А нащо мені цього? Я вже давно не беру в супермаркеті пакети. Будемо вважати, що турбуюся про екологію і ношу свій, екологічний.

Або ще часто зі мною трапляється, що на касі якийсь товар два рази мені пробивають. Нібито випадково, але насправді впевнена, що ні. Якби це трапилося один раз, я б ще нічого не сказала напевно, не помітила б. Але коли це почало ставитися періодично, я зрозуміла, що слід пильно перевіряти усі чеки. Бо я, коли набираю корзину продуктів, завжди собі все підраховую в голові. Я — не мільйонер, в мене невелика пенсія і я кожною гривнею дорожу. А, коли бачу, що сума на касі не сходяться з тією, що я собі нарахувала, одразу починаю виясняти, в чому річ. А потім з’ясовується, що мені “зовсім випадково” якийсь товар додали.

Або моє улюблене — цінники не сходяться. Мовляв, акція на крупу вже пройшла і цінник не дійсний, доводить мені касирка. А мені то що до того, що вони неякісно свою роботу виконують і цінник змінити не можуть вчасно? Я взяла по акційній ціні! І я їй кажу касирці, ходімо зі мною, я вам покажу звідки я брала і яка там ціна. А вона починає нервувати і сваритися зі мною.

Ну я такого терпіти не можу і не буду. Через ось такі здавалося б дурниці, мене вже не один раз намагалися обрахувати і обманути. Саме тому я так часто конфліктую з персоналом супермаркетів. Бо вони собі думають, що якщо людина старша, то її можна обманювати і називати маразматиком, якщо не по їхньому виходить!

Ну скажіть, хіба я не права? Хіба ви не помітили, як тепер часто в магазинах стараються якось обдурити покупця? Я вважаю, що такого терпіти не можна і треба свої права відстоювати.

А донька моя називає мене скандалісткою і каже, що їй було б соромно за якихось 2-5 гривень так сваритися.

Оцініть статтю
Дюшес
Моя донька називає мене скандалісткою і каже, що їй було б соромно за якісь 2 гривні так сваритися з продавцями. А я хіба винна, що вони мене норовлять постійно обманути й не виконують добре свою роботу?
Дюшес
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.