Подруга вирішила шикарно відпочивати за наш з моїм чоловіком рахунок, але ми її гарненько npoв _чили

Була в мене подруга. Тепер вже колишня. І дуже нахабною завжди була. В її життєвих переконаннях була така установка, що за неї всюди мають платити. Ні, вона не бідна. Абсолютно не бідна, але завжди робила так, щоб за неї платили, а вона потім просто не віддавала.

Таких прикладів багато. Наприклад спеціально йшла складати в пакет наші спільні покупки, коли ми ходили на шопінг. А потім все обіцяла віддати гроші. Вона їх віддавала. Але треба було прямо таки випрошувати в неї це зробити.

Також коли ми були в кафе, то вона завжди просила мене, щоб я їй «позичила гроші», мовляв потім віддасть. Проте не віддавала. А апетити в неї не маленькі. Я стала ходити в кафе лише з чоловіком та іншими знайомими. Її не кликала. На шопінг також не брала з собою. Спеціально все підлаштовувала так, що ми б ніяк н могли зустрітитися.

Я навіть вже майже на нуль звела наше спілкування, але тут вона дізналася, що ми з чоловіком їдемо на відпочинок до Туреччини. Тоді вона сказала, що начебто в неї відпустка також співпала з нашою. І дуже дивовижним чином сталося так, що їдемо ми на рівно такий ж період, в те саме місто, в той самий готель. Яке ж велике співпадіння, чи не правда?

Я вже знала, що буде далі. Але замінити путівки вже б не вийшло. Тому потрібно було просто перетерпіти цей час. Проте я вже була незадоволена відпусткою, хоча ще навіть не вирушила в подорож.

Ми прилетіли, поселилися та почався наш «відпочинок». І звісно ж, як і завжди в принципі, подруга стала ходити за наш рахунок на всякі масажі, баньки, дегустації, вистави і так далі. Вона вирішила, що наш спільний з чоловіком бюджет розрахований ще й на неї.

Вона весь час бідкалася при цьому, що як їй важко, бо ж з роботою вічні проблеми і вона не може знайти собі щось хороше. «Ох, Егорчик, як добре, що я з вами поїхала. Ти ж так добре заробляєш, пощастило Ірці з тобою.» Ну і ще й вона стала відверто фліртувати до мого чоловіка. Проте кожного разу в нього було таке обличчя, ніби до нього безхатня п’яна жінка пристала. Словом гидко йому від того було.

А потім стався інцидент, після якого ми вирішили провчити нахабу. Ми ходили ввечері на пляж. І тоді подруга сказала, що нібито вона має повернутися в номер до себе та заодно згадала, що забула свою кепку в нашому номері й попросила ключі.

Коли ми повернулися до готелю та зайшли до свого номеру, то побачили подругу, яка сидить та випиває. А випиває вона не просто щось, а дуже дорогі платні напої, які стояли в нашому міні-барі. Я була шокована, а вона навіть не почервонівши та не зрушившись з місця мило заявила, що вирішила нас в номері почекати. Я була настільки зла, що дуже зло та власно підняла її за руку та вивела з номеру, сказавши, що нам з чоловіком потрібно поговорити.

Чоловік був не менше мене здивований. Він стояв весь цей час з привідкритим ротом та дуже здивованим обличчям. Але трохи відійшовши від шоку він запитав:

-Це що за чортівня тільки що була?

І саме тоді ми вирішили провчити нахабну нахлібницю.

Наступного вечора ми вирішили піти до розкішного та дорогого ресторану. І звісно ж подруга напросилася з нами. Ну а ми не відмовлялися, бо знали, що провчимо її. Коли ми зайшли до самого закладу, то я з подругою пішли за столик, а чоловік пішов до офіціанта та пояснив йому, що рахунок буде роздільним.

Ми замовили собі небагато, щоб спокійно повечеряти. А подруга ж набрала собі всього самого найдорожчого. Набрала собі всього найдорожчого. Словом уявіть собі її наглість – вона набрала загалом на десять з половиною тисяч гривень! Звісно в нас з чоловіком високі зарплати, але це занадто. Дуже занадто, бо ж вона не збиралася за себе платити та надіялася, що це зробимо ми. Словом це та сума трохи більша, за ту, яку вона весь відпочинок витратила з нашого гаманця. Тому це їй буде добрячим уроком.

Як ви зрозуміли ціни в тому ресторані прямо таки захмарні. І знали б ви, яке я отримала естетичне задоволення від спостереження за її обличчям, коли нам принесли два рахунки. Один наш спільний з чоловіком, а один суто її. І тут до неї дійшло, що вона не зможе відпочивати за наш рахунок.

Після повернення в Україну вона з нами не розмовляла, а я її заблокувала всюди де тільки можна. А потім чоловік ще й розповів, що вона йому писала та пропонувала побачення. Він її також всюди заблокував. І ми для надійності ще й замінили номери.

Думаю таке їй запам’ятається, але навряд до неї дійде, що вона не може жити за чужий рахунок.