Учит eлька намагалася п0ка pати Назара, але отримала урок від матері

Мама Назара поспішала в школу на виклик класної керівнички. Коли взнала причину виклику – ро3лютилася.

Людмилу зустріла вчителька в накрученому стані, наче її син вчинив казна-який злочин.

– Олено Іванівно, доброго дня! Викликали?

– Ви – матір Назара?

-Так. Я вас слухаю.

– Не знаю, з чого почати, але розмова серйозна. Подібного в нашій школі ще не було. Розумієте, ваш син у школі продавав іншим учням браслети!

– Ну і що! Не розумію проблеми? Він молодець!

– Як ви не розумієте проблеми? – здивувалася вчителька.

– Так. Він ці браслети зробив власноруч і продавав. Чи це, може, було впродовж уроку? – поцікавилася мама.

– Ні! Він робив це на перервах.

– Тоді в чому річ? Він, може, силував когось їх купувати? Чи відбирав гроші? – не переставала дивуватися матір.

-Так ні ж!

– Тоді в чому суть проблеми? Навіщо ви мене викликали в школу? Навіщо погрожували дитині розправою директора?  Щоб прийти сюди, я вимушена була  відпроситися з роботи і залишити хворих  в лікарні. На мене чекають пацієнти. Ви це розумієте?

Вчителька після таких слів трохи розгубилася і не знала, якими словами окреслити, з її погляду, порушення учня. Проте мама Назара не могла заспокоїтися:

– Так, мій син продавав браслети, але при цьому не заважав вчителеві… У нього хороша успішність. Він нічого не вчинив поганого… у чому ви його звинувачуєте?

– Але це – навчальний заклад. Продавати тут не можна!  – знайшлася врешті вчителька.

– А коли б мій син роздавав браслети безкоштовно, до нього були б претензії?

Вчителька мовчала.

– Отож-то! Може, він починає будувати свій бізнес! Я не бачу причини для його звинувачення і для виклику мене в школу. Ви зірвали мій робочий день.

– Але Назар торгував прямо в школі! – знову знайшлася вчителька.

– А де ж написано, що торгувати тут не можна? Я, може, щось пропустила?

– Розумієте, це школа, а не супермаркет, не магазин, не базар! Тут ніхто нічого не продає!

– А хіба в їдальні їжу роздають безкоштовно?

– Годі! Ви не розумієте про що я? – вже роздратовано продовжила розмову вчителька.

– Звісно, що не розумію! У правилах школи не вказано, що мій син не може продавати браслети на перерві. Значить, він – не порушник. Вибачте, але мій час закінчується, я мушу повертатися на роботу?  – рішуче відповіла мама.

– Вам усе-таки потрібно поговорити серйозно з Назаром. Я не залишу цю справу просто так, – константувала Олена Іванівна.

– Я, звісно, похвалю його і, може, навіть дам трохи грошей для його маленького бізнесу. А вас попрошу не викликати мене через дрібниці. Я – лікар, і моя відсутність може коштувати навіть чиєсь життя.

Вважаю, що дитина повинна тішити не лише успіхами в школі, а й повинна вирости незалежною людиною.  Тому вона повинна пробувати себе в різних хороших справах, які не перечать моральним нормам.  Тоді така дитина дасть собі раду в житті. Коли ви придушите ініціативу дитини, то в неї може пропасти бажання займатися чимось самостійно. Я хочу, щоб мій син виріс справжнім мужчиною, ініціативний і з лідерськими задатками.

Мама Назара розуміє потреби дитини і його прагнення. Вона дає йому можливість розвиватися самостійно, не подавляючи його волі. Якщо і робить Назар помилки, то на них вчиться. Без помилок важко досягнути успіху.

Оцініть статтю
Дюшес
Учит eлька намагалася п0ка pати Назара, але отримала урок від матері
Дюшес
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.