Я їхала до мами в гості. Моєю сусідкою по купе виявилась дівчина з гіпсом на нозі. Вона пересувалась за допомогою милиць. Ми якраз розмовляли, коли увійшла провідниця і попросила показати квитки. Спершу перевірила мій і я почала стелити ліжко готуючись до сну. Моїй попутниці самостійно це зробити не вдалось і вона попросила провідницю допомогти застелити ліжко.
Я навіть не думала, що на таке ввічливе прохання, хтось може настільки люто відреагувати. Жінка почала кричати на мою попутницю й сказала, що вона не збирається за таку зарплату бути для пасажирів нянькою, чи прислугою. Провідниця здійняла такий галас, що бідна дівчина вже ледве стримувала сльози.
Інші пасажири прибігли подивитись, що тут таке відбувається, хтось вступився за розгублену пасажирку. Але провідниця й не думала зупинятись. Вона гиркнула, що у такій ситуації треба вдома сидіти, а не створювати проблеми іншим людям. Мене ці слова неабияк зачепили.
Добре, що деякі пасажири знали, що робити у таких випадках. Вони одразу поставили провідницю на місце, озвучивши її обов’язки, а дівчині порадили звернутись у службу підтримки та розповісти про інцидент.
Я досі не можу зрозуміти, як через таке невинне прохання міг здійнятись величезний скандал. Краще б та провідниця, якщо встала не з тієї ноги, взагалі б не виходила на роботу. Бо відігруватись на незнайомих людях, через свій поганий настрій – не правильно й огидно.